2011. június 28., kedd

Legelső

Szia!

Fúú... mennyit gondolkoztam, hogy mit írjak ide, de az a baj, hogy mindig akkor jön az ihlet mikor tökre nem vagyok gép közelbe... Tudom, hogy rengeteg blog nyílt mostanában én mégis nyitok még egyet (lehet tök feleslegesen) .
Sok blogosnál észrevettem, hogy magukból alig mutatnak meg valamit, pedig általában (szerintem) az olvasók szeretnének több mindent megtudni arról a személyről akinek a blogját olvassák. Rengeteg sminkes blogot olvasok és nagyon beleszerettem én is a sminkelésbe meg az egyéb szépítkezési dolgokba. Én is szerettem volna sminkes blogot nyitni de most találtam valami újat ami nem smink :) De lesz itt minden smink, ékszerek, móka és kacagás. Szóval remélem továbbra is olvasol majd.

Üdv: Babussh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése