2011. július 17., vasárnap

Tag 1.

Milyen zenét hallgatsz most?
Éppen semmilyet, de most ez a kedvencem: 


Mit ettél utoljára?

Csirke szárnyat rizzsel meg tzatzikivel


Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Én szivárvány színű kréta akarok lenni :)


Mit nézel meg először egy ellenkező / azonos nemű emberen?
A szemét.

Kedvenc üdítő?
Őszilé


Kedvenc alkoholos ital?
Nekem még olyat nem lehet... :) (vodka)

Kedvenc hónap?
Március


Kedvenc étel?
Krumplis tészta


Az utolsó film, amit láttál?
Rangónak a felét láttam aztán elaludtam

Kedvenc napom az évben?
Március 15. :)


El mersz hívni valakit randira?
Neeeem, betoji vagyok

Tél vagy nyár?
Amikor tél van akkor nyár amikor nyár van akkor tél. :)


Van tetoválásod?
Még nincs... :)

Voltál már szerelmes?
Éppen az vagyok :)


Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Igen

Cipő méreted?
mikormi... 36-37 de van 35-ös cipőm is :D


Kedvenc számod?
23

Beszélgetés téma, amit utálsz?
Politika


Rossz tulajdonságaid?
Lusta vagyok ... meg trehány de sztem ez lustaságból fakad.

Hogy látod magad a jövőben?
Nem látok a jövömbe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése