2011. július 17., vasárnap

Vásároltam :)

Múlthét szombaton Barátommal átvonatoztunk szegedre a plázába és megnéztük a Transformers 3-at, tök jó volt csak azt sajnáltam, hogy Megan Fox nem játszott a filmben hanem helyette egy szőke csajszi volt aki nekem nem tetszett, jó szép meg minden de Megan jobb!


Film előtt volt bő 2 óránk és benéztünk egy két üzletbe. Cosmosba Máté talált nekem egy irtó ronda pénztárcát amit rám akart tukmálni mert csak pár száz forint volt de közöltem vele, hogy ami most van tökéletesen megfelel meg én már kinéztem magamnak még a jó múltkorában máshol másmilyet csak akkor nem volt rá pénzem, meg bementem a Rossmanba megnézni, hogy ott kint van-e már a You Rock, de nem volt. Végül nem vettünk semmit, de hétfőn reggel mentem orvoshoz (fül-orr-gégész) a nagynénémmel és doki után bementünk a Nefertitibe (kiegészítős üzlet) és vettem egy pénztárcát, hogy Máténak örüljön a feje :)





Bele is pakoltam :) Apró nem nagyon fér bele de ez most engem nem érdekelt, mert első látásra szerelem volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése