2011. július 25., hétfő

Tesztek meg miegymás :)

Olyan lusta vagyok, hogy már néha fáj... "-.-  3 bejegyzéssel ezelőtt megmutattam, hogy miket vettem és azt ígértem, hogy másnap lesz mindenből teszt. Hát ez valahogy nem jött össze (mondom, hogy lusta vagyok).
Szerintem kezdem az arc maszkkal.
2x 7,5 ml
A müller saját márkájából vettem és tulajdonképpen nem is egy hanem kettő maszkot kapunk tök olcsóért. (200Ft alatt van) 
Problémás, zsíros és vegyes bőrtípusra. A papíron azt írja, hogy 15 percig hagyjuk fent, hát én tovább hagytam fent legalább 20 percig. 
Amit ígér: Tiszta és sima  ápolt bőr
Ami történt: simább és puhább lett a bőröm és matt lett de más nem nagyon történt. 
Biztos ha rendszeresen használom mondjuk heti 2x akkor látszana a hatása. Plusz pont, hogy eszméletlenül finom illata van és nagyon sok van egy kis tasakban (nekem még maradt is ki amit beleraktam egy kis dobozkába)
Újra vásárolnám?
A válasz igen, mert nagyon finom illata van és kényeztetős hétvégére tökéletes.

Plusz egy kép hogy röhöghessetek a hülye fejemen :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése