2011. július 18., hétfő

Vásároltam ismét :)

Ma körülbelül délben keltem és elég nehezen indult a nap. Olyan volt délután 5-kor mintha reggel 9 lenne tök felhős volt az ég és én azt hittem, hogy "hú de jó ma legalább nincsen olyan meleg" de tévedtem...

Jártam Dmben, Müllerben és Rossmanban és VÉGRE!!! megérkezett a You Rock!!!
Szóval itt a zsákmányom de csak holnap lesznek tesztek meg részletesebb leírás mert már sötét van és napfényben szeretnék képeket készíteni. Úgyhogy most csak felsorolom mit vettem és mennyiért.

Dm:
- Balea -  Hajkisímító hajkúra -230Ft
Müller:
- Candevera CV Young- Pattanások elleni maszk - 125Ft
- Essence - My Skin mattosító krém - 595FT
- Essence - pattanástalanító intenzív éjszakai krém - 745Ft
Rossmann:
- Essence - You Rock! Testpermet - 599Ft
- Essence - You Rock! Ajakfilc - 01 LET ME IN ROSE - 599Ft
- Essence - You Rock! Szemhéjalapozó - 699Ft
- Lovely - Magic Pen zöld korrektor - 465Ft
- Kontaktelencse tartó - 399Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése